Алқалы басқару органдарының өкілдері:
Кітапханашы қызметінің міндеті:
Білуге тиіс:
Қызмет талаптары:
Мектеп кітапханасы – мектептің бір бөлімі, сондықтан жылдық жоспардың басым бөлігі оқу – тәрбие жоспарына негізделеді. Кітапхана жұмысының қажеттілігі мен ерекшелігі, ол мектеп ұжымының барлық оқу жүйесіне қатысушыларына оқу бағдарламасының түрлерін, жаңа кітаптарды және басқа да ақпараттық материалдарды ұсынады. Қазіргі оқыту технологиялары арқылы әр- түрлі кітапханалық іс-шараларды өткізу негізінде оқушылардың кітапоқу қызметін қалыптастыра отырып, тілдерін дамыту арқылы білім сапасын арттыруға көмектесу. Оқырмандардың рухани құндылығы мен адами құндылығын мол етіп тәрбиелеу жолдарының бірі –білімдік оқуға баулу. Кітап өз оқырманын жан- жақты тәрбиелеумен бірге танымдық, білімдік қасиетін дамытары анық. Ол үшін электронды, ақпараттық қорлардың жиналуын, сақталуын және тиімді қолданылуын қамтамасыз ету,кітапхана қорымен жұмыс жасата білу. Жыл сайын кітапхана өзінің кітап қорын кеңейтуде, оқырмандардың сұраныстарын қанағаттандыратын көптеген ақпараттық басылымдарға жазылып, дәстүрлі «Кітап сыйлай білесің бе?» акция жұмысын жалғастырып, көркем әдебеттермен кітап қорын толықтыру. Жаңа кітаптарға, мерзімді басылымдарға тұрақты ақпарат күндерін өткізу.Кітапхананың қазіргі алдына қойған мақсаты- жас оқырмандардың еліне, Отанына деген сүйіспеншілігін арттыру. Ұлттық әдебиетімізді,мәдениетімізді насихаттау болып табылады.Осы мақсатты жүзеге асыруда кітапхана алдына қойған міндеттері:
Оқушылардың танымдық қабілеттері мен қызығушылығын кітап оқу арқылы дамыту;
Білім жүйесіндегі кітапхананың оқырмандарға қызметі:
Кітапхана жұмысының негізгі бағыттары:
Оқырмандарды адамгершілікке, әдептілікке, елжандылыққа тәрбиелеу жұмыстары;
Еңбек және экономикалық тәрбие;
Экологиялық, өлкетану жұмыстарын жүзеге асыру;
Салауатты өмір салтын насихаттау;
Кітапхана активтерімен жұмыс;
Оқырмандарды кітапханаға тарту жұмысын ұйыдастыру;
Оқырмандар санын, кітап айналымының санын көбейту;
Оқу үрдісіне ақпараттық жәрдем беру;
Елбасының халқына арналған Жолдауларын насихаттау;
Атаулы күндерге арналған кітап көрмелерін ұйымдастырып, іс-шаралар өткізу;
І. Көрсеткіштер:
1 |
Оқырман саны |
110 |
2 |
Келушілер саны |
990 |
3 |
Кітап берілімі |
1980 |
ІІ. Кітап қорын толықтыру:
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
«Үзілісте кітап оқу», «Отбасымның сүйікті кітабы» (Акциялар өткізу) |
Бір дана |
2 |
Оқырман сұранысын орындау мақсатында аудан, ауыл кітапханаларымен жылжымалы кітап көрмелерін ұйымдастыру |
Бір тапсырыс |
3 |
«Ақпарат тынысы» (Мерзімді басылымдарға 2022 жылдың І,ІІ жарты жылдығына жазылу) |
Бір тапсырыс |
ІІІ. Кітап қорының есебі
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
Жаңа оқу жылында оқулықтарды ілеспе құжат арқылы тексеріп, саны мен құнын есептеу |
Бір атау |
2 |
Жаңа талап бойынша жаңадан келген оқулықтарға инвентарлық номер қою |
Бір атау |
3 |
Алынған кітаптарды әр ғылым саласына, мазмұнына қарай бөліп, жиынтық есеп кітабына жазу, 3-17 беттеріне мөр басу |
Бір атаау |
4 |
Электронды каталогқа арналған библиографиялық жазбаны түзу. Деректер базасына енгізу, тиісті жолдарын толықтыру |
Бір жазба |
5 |
Жалғаспалы басылымдарды электронды каталогқа қосып жазу |
Бір жазба |
6 |
Электронды кітапхана күнделігінің жұмысын жалғастырып, толықтыру |
Бір жазба |
7 |
Жаңадан түскен мерзімді басылымдарды картотекаға тіркеп, 3-17 бетке мөр басу |
Бір атау |
ІҮ. Кітапхана қорынан шығарылатын кітаптар есебі
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
Жоғалған кітаптардың, оқулықтардың орнына оқырмандардан қабылдаған кітаптарды арнайы құжатқа толтырып, оқырманның қолын қойғызып, арнайы инвентарь кітабына белгі соғып, акті бойынша шығару |
Бір құжат |
2 |
Қалалық білім бөлімінің бұйрығы бойынша стандартқа сай келмейтін оқулықтардың актісін уақытында жасап қаржы бөліміне есеп беру |
Бір акт |
3 |
Шығыстан шығарылған кітаптарды мұғалімдердің сұранысы бойынша оқу кабинеттеріне таратып беру |
Бір дана |
4 |
Қалған бөліктерін макулатураға өткізіп арнайы берілген счетқа ақшасын салып түбіртегін сақтау |
Бір дана |
Ү. Кітаптарды жіктеу, авторлық белгілерді анықтау
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
Мерзімді басылымдарды реттік нөмірі бойынша орналастырып, тігіп отыру |
Бір құжат |
2 |
Кітаптарды кітап сөрелеріне әр ғылым саласы бойынша орналастыру (жаңадан келген) |
Бір құжат |
3 |
Мақалаларды жүйеге алу картотекасын, жаңа басылымдар келгенде толтырып отыру |
Бір атау |
4 |
Картотекаларды толықтырып отыру |
Бір атау |
ҮІ. Оқырмандарға қызмет көрсету
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
«Кітапхана ісі» электронды бағдарламасына енгізу |
1 оқырман |
2 |
Кітапхана кеңесінің жоспарын құрып, жаңадан құрамын сайлап бекіттіру |
1 оқырман |
3 |
Жаңадан тіркелген оқырманды кітапхана ережесімен тұрақты таныстырып отыру |
1 оқырман |
4 |
Жаңа оқу жылының оқулықтарын сыныптар бойынша тарату |
1 сынып |
5 |
Жоспар бойынша мәдени іс- шараларды өткізу |
1 шара |
6 |
Ашық есік күнін өткізу, кітапханаға саяхат |
1 саяхат |
7 |
Қарыз оқырмандармен жұмыс |
1 оқырман |
8 |
Оқырмандарды мерзімді басылымдарға жаздыру |
1 оқырман |
9 |
Өткен жылдың есебін жазу |
1 есеп |
10 |
Жылдық жоспар жасау |
1 жоспар |
ҮІІ. Ақпараттық – библиографиялық жұмыс
№ |
Жұмыстың атауы |
Жұмыс көлемінің өлшемі |
1 |
«Анықтамалық әдебиеттер әлеміне саяхат» (ақпараттық сабақ) |
Бір іс- шара |
2 |
«Кітапхана визиткасы» (айына бір рет ауызша- жазбаша ақпарат беру) |
Бір іс-шара |
3 |
Педагогикалық кеңес, директор жанындағы отырысқа қатысып отыру |
Бір кеңес |
ҮІІІ. Көпшілік мәдени –шаралар